Tilmelding og afmelding - rideskolen

Tilmelding til rideskoleundervisning

Hvis du ønsker, at gå på Suså Rideklubs rideskole bedes du sende en mail til bestyrelse.susaa@gmail.com med følgende oplysninger:

- Navn
- Alder
- Højde
- Vægt
- Erfaring

Disse oplysninger vil vidersendes til den daglige leder af rideskolen, som vil aftale nærmere med dig.

Når der er ledig plads på rideskolen, vil du modtage en mail med link til oprettelse af medlemsprofil og tilmelding til rideskoleundervisningen.

Hvis der allerede er et familiemedlem i din hustand, der har en medlemsprofil i Suså Rideklub, skal du oprettes som familiemedlem, under dennes profil. Du kan læse mere herom i vejledningen om medlemsprofil, som du kan finde her

Det er påkrævet, at du er medlem af Suså Rideklub for at være tilmeldt rideskolen. Hvis du ikke allerede er medlem af Suså Rideklub, skal du ligeledes tilmeldes klubben. Du kan læse mere her.
Så længe du står på venteliste, er det ikke påkrævet, at du er medlem af Suså Rideklub.

Du vil altid blive tilbud en prøvetime, inden du starter på rideskolen. Du kan læse mere om prøvetime her.

Der er tale om en løbende aftale, når du tilmelder dig rideskolen.

Ændring til rideskoleundervisning

Tilmelding til mere undervisning på rideskolen

Hvis du ønsker at tilmelde dig mere undervisning på rideskolen, bedes du kontakte din ridelære således, at I kan drøfte dette. Du bedes herefter udfylde blanketten ændringer til rideskoleundervisning, som du finder her. Blanketten sendes til bestyrelse.susaa@gmail.com med beskrivelse af, hvilken undervisning I har aftalt, du skal tilmeldes. Alternativt kan du aflevere blanketten i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Du vil efterfølgende modtagen en bekræftigelse på, at du kan tilmelde dig den pågældende rideskoleundervisning.

Der kan forekomme venteliste på de enkelte ridehold.

Holdskifte

Flytning af ridehold kan kun ske efter aftale med rideskoleansvarlige. Det er 100 % den rideskoleansvarlige, som bestemmer hvilket hold man kan gå på.

Du bedes herefter udfylde blanketten til ændringer til rideskoleundervisning, som du finder her. Blanketten sendes til bestyrelse.susaa@gmail.com med beskrivelse af, hvilket holdskifte I har aftalt. Alternativt kan du aflevere blanketten i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Når der er aftalt et holdskifte, vil vi sørger for at du blive flyttet i systemet.

Afmelding

Ønsker du at afmelde en af dine rideundervisninger, men forsat gå på en anden, bedes du udfylde blanket til ændringer i rideskoleundervisning, som du finder her. Blanketten sendes til bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Afmelding SKAL ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden.

Udmeldelse

Ønsker du ikke længere at være tilknyttet rideskolen, bedes du udfylde blanket til udmeldelse af rideskoleundervisning. Blanketten finder du her.

Blanketten sendes på mail til bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen, Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Alternativt kan du sende oplysningerne i en mail til bestyrelse.susaa@gmail.com.

Udmeldelsen SKAL ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden, da ponyerne/hestene forsat skal have mad og pleje. Således har vi mulighed for at give pladsen til en anden.

Ved udmelding i maj vil udmeldingen dog først være gældende pr. 1. august. Dette er grundet, at rideklubben har valgt, at der ikke er differentieret månedsbetaling over året set ifht. om der er 4 gange eller 5 gange ridning pr. måned eller om der er ferier. Derved vil ferien i sommeren anvendes som udligning for de måneder, hvor der er redet 5 gange.

Vigtigt ift. afmelding og udmeldelse

Skal altid ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i måneden. Obs på særlige forhold ift. maj.

Ved afmelding af rideskoleundervisning eller udmeldelse fra rideskolen refunderes ikke for resten af måneden, hvis du stopper midt i en måned. Der er nemlig
allokeret plads til dig på holdet for hele måneden.

Indbetalt kontingent for rideskolen og medlemskontingent til Suså Rideklub refunderes ikke.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående bedes du henvende dig til Suså Rideklub på bestyrelse.susaa@gmail.com