Medlemsskab Suså Rideklub

Bliv medlem af Suså Rideklub, og være med til at støtte en rideklub i rivende udvikling, som gør ridesporten mulig for alle.
Vi er en klub med fokus på den enkelte rytter samt ponyerne og hestenes velfærd.

Kontingent pr. år
- Seniormedlem (18 år og derover) 305,-
- Juniormedlem (under 18 år) 255,-
- Støttemedlem 155,- (passivt medlemsskab)

Kontingent opkræves 1. marts.

Ved maglende betaling opkræves et rykkergebyr på 100,-.

For at ride på rideskolen kræver det medlemskab af Suså Rideklub.

Priserne for rideskoleundervisning og part er inkl. administrationsgebyr for elektroniske kortbetaling. Der kan betales med Dankort, VISA og Mastercard. Der samarbejdes med Nets. For at kunne betale, skal rytteren have en medlemsprofil. Forældre opretter medlemsprofil på vegne af børn. Du kan finde vejledning i oprettelse af medlemsprofil her.

Indmeldelse

For at blive medlem af Suså Rideklub skal du oprette en profil her på hjemmesiden. Efterfølgende vælger du 'Tilmelding' og 'Medlemskontingent'.

For alle personer under 18 år skal forældre/værge oprette vedkommendes profilen. Herefter vil det vær muligt, at tilmelde personen til Suså Rideklub.

Du kan læse mere herom i vejledningen om medlemsprofile, som du kan finde her. Vejledning i tilmelding til Suså Rideklub finder du her.

Udmeldelse

Ønsker du at melde dig ud af Suså Rideklub, gør du det ved at udfylde blanket til udmelding af Suså Rideklub. Du finder blanketten her
Blanketten sendes på mail til bestyrelse.susaa@gmail.com eller afleveres i postkassen i rytterstuen Suså Hestesportscenter (Engelstoftevej 10, 4171 Glumsø).

Indbetalt medlemskontingent refunderes ikke.

Udmeldelsen SKAL ske på skrift og altid med en måneds varsel før den 1. i den måned, hvor kontingentet til Suså Rideklub forfalder.