Ordensregler

RULE NUMBER 1# - ALLE HILSER PÅ ALLE!

1. Al færden på Suså Hestesportscenter foregår på eget ansvar.
  2. Al rygning på matriklen er forbudt.
  3. Al snak i mobiltelefon skal foregå i rytterstuen eller udenfor.
  4. Det er ikke tilladt at dele film eller billeder på de sociale medier uden godkendelse af Maria Carlstedt, ejer af Suså Hestesportscenter.
  5. Vi taler alle pænt til hinanden og om hinanden. mobning tolereres ikke.
  6. Vi viser hensyn til hinanden, dyrene og omgivelserne. der viges altid for ponyer og heste.
  7. Man skal altid lægge de ting man bruger på plads. strigleposer skal hænges på plads inden du sadler op.
  8. Bank støvler/sko af inden du går ind i rytterstuen.
  9. Har man opholdt sig i rytterstuen skal den efterlades pænt og ryddeligt. Ryd derfor altid op efter dig selv.
  10. Det er ikke tilladt at løbe på staldgangen.
  11. Støjende og voldsom adfærd er ikke tilladt.
  12. Man skal altid have sikkerhedsmæssigt korrekt fodtøj på i stalden (ingen åbne sko)
  13. Benyt ikke ridetøj og sko/støvler, der har været i en anden stald uden vask.
  14. Som rideskoleelev er det ikke tilladt at rører privathestene.
  15. Det er ikke tilladt at tage sin hund med ud på Suså´s arealer medmindre det er godkendt af Maria Carlstedt ejer af Suså Hestesportscenter.
  16. Det ikke tilladt at fodre hestene.
  17. Det er dit ansvar at dine gæster overholder disse regler.

Alle klubbens medlemmer og besøgende skal overholde klubbens ordensregler og sikkerhedsregler samt være bekendt med stedets beredskabsplan.

Suså Rideklubs ordensregler er udarbejdet for at give fælles retningslinjer for medlemmerne, da der er mange som benytter faciliteterne på Suså Hestesportscenter.

Mange tak for at du overholder reglerne.

September 2024

Bestyrelse, Suså Rideklub