Prøvetime

Rediger

Prøvetime

Hvis du ønsker, at se om ridning er noget for dig. Så tøv ikke med at kontakte os for en prøvetime.

Vi har mange forskellige hold, både for børn, unge og voksne samt mange forskellige typer af ponyer og heste.

Inden du tilmelder dig til en prøvetime, skal der foreligge en aftale med Suså Rideklub og den daglige leder af rideskolen. Du kan læse mere om prøvetime her, og hvilke oplysninger vi har brug for, så vi kan lave en aftale.

Når der er aftalt et tidspunkt for prøvetime, skal du som rytter oprette en medlemsprofil. Forældre opretter medlemsprofil på vegne af børn. Du kan finde vejledning i oprettelse af medlemsprofil her. Tillige skal du udfylde tilmeldingsblanket, som du finder her. Blanketten sendes til bestyrelse.susaa@gmail.com eller lægges i postkassen i rytterstuen på Suså Hestesportscenter.

En prøvetime koster 150 kr.*, som godtgøres, hvis du tilmelder dig hold på rideskolen inden for 3 måneder efter datoen for prøvetime. Der kan kun bookes én prøvetime pr. person.

Betalingen skal foreligge seneste to hverdag inden aftalt tidspunkt for prøvetime.

* Der vil blive pålagt et administrationsgebyr på 5 kr.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
Hold i dag