Susanne Ann Nielsen

Hej jeg hedder Susanne Nielsen. Jeg bor i Sorø. Jeg har haft min gang på Suså de sidste 7 år.

Min datter og jeg selv rider her flere gange om ugen. Jeg har selv haft hest af flere omgange.

Næstformand

Sanne Spange

Jeg hedder Sanne Spange. Jeg bor i Ringsted. Min datter går på rideskolen. Hun rider flere gange om ugen.  Jeg er selv lige startet til ridning. Jeg er på rideskolen mandag, tirsdag og søndag.

Kasserer

Flemming Macdonald-Hansen

Hej jeg hedder Flemming Macdonald-Hansen. Min datter går på rideskolen en gang om ugen og har gået der i næsten 2 år.

Jeg er selv vokset op med heste rundt omkring mig, men jeg har aldrig selv haft fornøjelsen af at sidde på en hest.

Bestyrelsesmedlem

Jeanette Vallin Worm-Hansen

Hej jeg hedder Jeanette Vallin Worn-Hansen. Min datter går på rideskolen og rider flere gange om ugen. Vi har været her siden december 2022. Jeg fungere som sekretær i bestyrelsen.

Josefine Vedel Andersen

Hej, jeg hedder Josefine Vedel Andersen. Jeg er et aktivt medlem af bestyrelsen og startede til ridning og blev medlem af Suså Rideklub i Oktober 2023. Jeg rider flere gange om ugen og værdsætter især det stærke fællesskab, som rideklubben skaber. Du kan oftest finde mig på rideskolen mandag, tirsdag og lørdag.